آموزش آپدیت WHMCS – بروزرسانی WHMCS به آخرین ورژن

هاستینگ

25

ژوئن

WHMCS چیست؟ WHMCS مخفف کلمه web hosting management complete solution به معنای “راه حلی برای مدیریت کامل میزبانی وب” در واقع یک سیستم حسابداری بسیار پیشرفته به همراه ماژول های مورد نیاز جهت راه اندازی یک هاستینگ قدرتمند می باشد از جمله امکانات این سیستم می توان به قابلیت عضویت و مدیریت کاربران, سیستم پشتیبانی و تیکتینگ, سیستم حسابداری پیشرفته, امکان پرداخت آنلاین, امکان متصل شدن به کنترل پنل های مختلف وب سایت مانند سی پنل, دایرکت ادمین , قابلیت ثبت و تمدید دامنه, پشتیبانی از چندین زبان دنیا, سیستم گزارش گیری پیشرفته و … اشاره کرد.
از آنجا که بروزسانی WHMCS و هر سیستم دیگری به دلیل داشتن اطلاعات مهم دارای اهمیت می باشد در این آموزش نحوه آپدیت WHMCS را خدمت شما ارائه خواهیم کرد. (به دلیل کم بودن باگ ها در نسخه جدید هر سیستمی نسبت به نسخه های قبلی همیشه پیشنهاد می شود که از آخرین این نسخه این سیستم استفاده نمایید).

 

آموزش آپدیت WHMCS

جهت آپدیت Whmcs کار سختی در پیش ندارید کافی است وارد بخش Download وب سایت Whmcs.Com به آدرس زیر شوید و آخرین Patch را دانلود کرده و داخل هاست خود آپلود نمایید.
(در تصویر بالا آخرین Patch دارای نسخه 5.3.14 می باشد که باید دانلود نمایید)

http://download.whmcs.com

* دقت داشته باشید که قبل از بروزرسانی از وبسایت خود بک آپ تهیه کنید تا در صورت ایجاد مشکل به راحتی بتوانید سیستم را به حالت قبل برگردانید.

پس از آپلود فایل Patch در هاست و در مسیر اصلی Whmcs خود این فایل را Extract کنید تا whmcs شما به راحتی به نسخه جدید آپدیت شود. جهت چک کردن نسخه Whmcs در پنل مدیریت به بخش زیر مراجعه نمایید.

Help > Check for Updates

در صورت آپدیت بودن سیستم پیام You are running the latest version of WHMCS را مشاهده خواهید کرد.

منبع : میهن میزبان

دیدگاه ها
خرید هاست و سرور میزبانی وب از میهن میزبان