نصب SSL رایگان در سی پنل با چند کلیک ساده

مرکز آموزش

نصب SSL رایگان
6

جولای

 – نصب SSL رایگان در سی پنل با چند کلیک ساده

نصب SSL رایگان در سی پنل آموزشی می باشد که امروز در مرکز آموزش میهن میزبان برای شما آماده کردیم که تنها با چند کلیک به سادگی میتوانید SSL رایگان و معتبر Lets Encrypt را به صورت خودکار و بدون اعمال هیچگونه تنظیماتی بر روی وب سایت خود (و یا هر تعداد دامنه ای که بر روی هاست خود میزبانی می کنید) نصب نمایید و آدرس دامنه خود را از http:// به https:// تغییر دهید. همانطور که می دانید گواهی SSL یکی از ملزومات یک وب سایت می باشد که به امنیت سایت بسیار کمک می کند، همچنین داشتن گواهی امنیتی SSL می تواند رتبه وب سایت شمارا در نتایج گوگل تا مقدار قابل توجهی بهبود بخشد.

 

همانطور که ذکر شد SSL رایگان نصب شده از گواهی نامه Lets Encrypt می باشد، اگر برایتان سوال شده است که Lets Encrypt چیست باید خدمتتون عرض کنیم که سیستم SSL رایگان Let’s Encrypt و یا Let’s Encrypt Certificate یک سیستم رمز گذاری اطلاعات بین وب سایت و مرورگر کاربر می باشد که در حال حاضر تحت حمایت شرکت های بزرگی مانند گوگل، سیسکو، موزیلا و… توسط بنیاد ISRG جهت حمایت رایگان از حریم خصوصی و اطلاعات عموم ایجاد شده است.

 

آموزش نصب SSL رایگان در سی پنل در سی پنل برای دامنه های .ir نیز کارآمد است و میتوانید از این آموزش برای فعال سازی SSL بر روی دامنه های .ir خود استفاده نمایید.

 

1 – جهت نصب SSL رایگان وارد هاست سی پنل خود شوید سپس گزینه SSL/TLS Status را انتخاب نمایید.

 

نصب SSL رایگان در سی پنل

 

2 – همانند تصویر زیر تیک دامنه هایی که قصد دارید SSL رایگان بر روی آنها فعال شود را بزنید (پیشنهاد می شود تمامی آدرس دامنه هارا انتخاب نمایید) و سپس بر روی Run AutoSSL کلیک نمایید.

 

آموزش نصب SSL رایگان

 

به همین راحتی پس از چند دقیقه گواهی SSL بر روی وب سایت شما فعال می گردد.

 

  • دقت داشته باشید قبل از نصب گواهی دامنه می بایست به هاست متصل شده باشد در غیر این صورت SSL فعال نخواهد شد.

 

دیدگاه ها
خرید هاست و سرور میزبانی وب از میهن میزبان