نحوه ساخت ایمیل در کنترل پنل سی پنل

مرکز آموزش

ایمیل در سی پنل
11

جولای

نحوه ساخت ایمیل در کنترل پنل سی پنل

در این آموزش نحوه ساخت ایمیل در کنترل پنل سی پنل را برای شما فراهم کرده ایم همانطور می دانید ایمیل های اختصاصی که از آدرس دامنه شما گرفته می شود قطعا برای کاربران شما جنبه بهتری از ایمیل های عمومی مانند جی میل ، یاهو و … دارد و حرفه ای بودن کسب و کار شما را به مشتریان نشان می دهد، لذا ساخت ایمیل با آدرس دامنه وب سایت خود (info@yourdomain.com) یکی از ملزومات توسعه کسب و کار می باشد.

 

–  ساخت ایمیل برای وب سایت در هاست سی پنل بسیار ساده است برای این منظور کافی است وارد هاست سی پنل خود شوید و سپس گزینه Email Accounts را انتخاب نمایید.

 

ساخت ایمیل سی پنل

 

– سپس مانند تصویر زیر بر روی Create کلیک تا وارد مرحله وارد کردن مشخصات ایمیل مورد نظر خود شوید.

 

ایمیل سی پنل

 

– در صفحه باز شده در کادر Username آدرس ایمیل خود را وارد نمایید، به عنوان مثال در صورتی که آدرس ایمیل مدنظر شما info@mihanmizban.com می باشد در این کادر تنها info را وارد نمایید و نیازی به وارد کردن کامل آدرس ایمیل نیست، سپس در کادر بعدی یعنی Password رمز عبور جهت دسترسی به ایمیل خود را قرار دهید (فراموش نکنید که حتما باید از پسورد های امن استفاده کنید برای دریافت پسورد امن می توانید در کادر همین قسمت بر روی Generate کلیک کنید). و در آخر بر روی Create کلیک کنید تا ایمیل اکانت شما ساخته شود.

 

ساخت ایمیل در cpanel

 

به همین راحتی موفق شدید تا آدرس ایمیل اختصاصی وب سایت خود را ایجاد نمایید، حال از آدرس youdomain.com:2096 (به جای yourdomain.com آدرس دامنه خود را قرار دهید) و با یوزر نیم و پسورد فوق می توانید به ایمیل اکانت خود متصل شوید. (دقت داشته باشید در قسمت یوزر نیم می بایست آدرس کامل ایمیل خود را وارد نمایید مانند info@mihanmizban.com)

 

 

خرید هاست NVMe

خرید هاست ارزان

دیدگاه ها
خرید هاست و سرور میزبانی وب از میهن میزبان