هاست دانلود یا فایل هاستینگ چیست؟

مرکز آموزش

31

آگوست

آیا تا به حال فکر کرده اید هاست دانلود یا فایل هاستینگ چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ در این آموزش قصد داریم شمارا با این سرویس آشنا کنیم ابتدا به طور خلاصه در رابطه با این سرویس توضیحی می دهیم: هاست دانلود و یا فایل هاستینگ و یا هاست فایل فضایی می باشد همانند هاست لینوکس میزبانی اما با این تفاوت که این نوع سرویس تنها جهت نگهداری فایل ها می باشد (عکس ها,فایل های zip و …) و قیمت این نوع هاست ارزان تر نسبت به سرویس میزبانی وب می باشد و پهنای باند وسیع تری دارد.

 

 


هاست دانلود یا فایل هاستینگ چیست؟
 

در رابطه با قیمت مثالی میزنیم : اگر هزینه 10 گیگابایت فضا برای سرویس میزبانی وب ماهیانه 30.000 تومان باشد این هزنیه برای سرویس هاست دانلود ممکن است حدود 10.000 تومان در ماه باشد در نتیجه این سرویس برای افرادی که تنها قصد دارند فایل هایی در جهت دانلود در اختیار دیگران قراردهند بسیار مناسب و به صرفه تر می باشد دلیل ارزانی این سرویس نسبت به سرویس میزبانی وب عدم داشتن امکاناتی از نظیر ایمیل, دیتابیس, بک اپ گیری, ادان دامین, و … می باشد.
هدف اصلی از ارائه این سرویس کاهش هزینه ها می باشد در نتیجه این سرویس بسیار مناسب برای سایت هایی که فایل برای ارائه به کاربران دارند مانند سایت های دانلود می باشد.

 

»» خرید سرویس هاست دانلود

منبع : میهن میزبان

دیدگاه ها
خرید هاست و سرور میزبانی وب از میهن میزبان